Ο Μεχντί Ταρέμι βρήκε χρόνο συμμετοχής φέτος στον Ολυμπιακό λόγω του Κόπα Άφρικα.
Τη νέα σεζόν, χωρίς το Κύπελλο Εθνών της Αφρικής, ο Αγιούμπ Ελ Κααμπί θα είναι διαθέσιμος κανονικά ενώ η αγωνιστική άνοδος του Τσικίνιο έκοψε και τη δυνατότητα να παίξει ο Ταρέμι πίσω από τον επιθετικό.
Με την επιστροφή του Ρόμαν Γιάρεμτσουκ, ο οποίος αποδείχτηκε πως ήταν… λάθος που πήγε δανεικός στη Λιόν, ο Ολυμπιακός θα έχει ξανά επιθετικό δίδυμο του Ελ Κααμπί και Γιάρεμτσουκ και πίσω από αυτούς τον Κλέιτον και έναν ακόμα περιφερειακό επιθετικό που ψάχνει ο Ολυμπιακός.
Έτσι η καλύτερη εξέλιξη για τον Ταρέμι θα ήταν να φέρει πρόταση ο ατζέντης του μετά το Μουντιάλ και ο παίκτης να φύγει, να πάει κάπου να παίζει, αφού το σύστημα του Μεντιλίμπαρ ζητά συγκεκριμένα πράγματα, τα οποία ο Ταρέμι δεν μπορεί να προσφέρει.
Τρομερός επαγγελματίας, με αίσθηση του γκολ, σε άλλη ομάδα θα πάρει παιχνίδια και θα έχει και κομβικό ρόλο με γκολ.
Δεν είναι πάντως τυχαίο το ενδιαφέρον της Νοτιγχαμ Φόρεστ, καθώς ο παίκτης μπορεί να δώσει λύσεις και η Φόρεστ το σκέφτεται σοβαρά.

