Η ολοκλήρωση της φετινής σεζόν έφερε τελικά τον Ολυμπιακό να τερματίζει 2ος στο πρωτάθλημα, συνεπώς θα δοκιμάσει ξανά τις δυνάμεις του στο Champions League, αλλά μέσω των καλοκαιρινών προκριματικών αυτή τη φορά.
Δεν… χρυσώνεται το χάπι επειδή οι Πειραιώτες εξασφάλισαν την παρουσία τους στην κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση και αυτό το γνωρίζει καλά ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, που με τις δηλώσεις του μετά το τέλος του ισόπαλου 1-1 με την ΑΕΚ δεν άφησε καμία παρερμηνεία για το δικό του μέλλον και συνεχίζει κανονικά στην τεχνική ηγεσία, έχοντας ανανεώσει το συμβόλαιό του τον περασμένο χειμώνα.
Φαίνεται πως στον Πειραιά έχει γίνει ήδη η σχετική προεργασία για το πώς θα διορθωθούν τα λάθη που στοίχισαν την απώλεια του φετινού τίτλου, αλλά είναι σαφές ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για νέες λανθασμένες αποφάσεις, καθώς ο χρόνος είναι πάντα αδυσώπητος και η προετοιμασία που θα ξεκινήσει μέσα στον Ιούνιο θα πρέπει να φέρει τους «ερυθρόλευκους» στη σωστή κατεύθυνση.
Είτε αρχίσει ο Ολυμπιακός τους αγώνες του στoν 2ο προκριματικό είτε στον 3ο -αν δηλαδή μέσω Άστον Βίλα κερδίσει ένα γύρο- οφείλει να παρουσιαστεί όσο το δυνατόν περισσότερο έτοιμος, αφού ο στόχος είναι η δεύτερη σερί συμμετοχή στη League Phase του Champions League.

