Ο Εργκίν Αταμάν δεν έκρυψε τον εκνευρισμό του μετά το τέλος του αγώνα με τη Βαλένθια και στη συνέντευξη Τύπου στάθηκε ξανά στις αποφάσεις των διαιτητών.
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού μίλησε σε έντονο ύφος για αρκετές φάσεις του αγώνα και άφησε ξεκάθαρες αιχμές για διαφορετική αντιμετώπιση στους δύο πάγκους.
«Ποια είναι η ποινή του κόουτς Μαρτίνεθ; Δεν έχω ξαναδεί τέτοια πράγματα», ανέφερε χαρακτηριστικά, δείχνοντας πόσο ενοχλημένος ήταν από όσα έγιναν στη διάρκεια του Game 4.
Ο Τούρκος τεχνικός θύμισε επίσης πως έχει τιμωρηθεί αρκετές φορές για δηλώσεις σχετικά με τη διαιτησία και τόνισε ότι πολλές φορές έχει πληρώσει ακριβά τα παράπονά του προς τη Euroleague.
Παράλληλα υποστήριξε πως η τεχνική ποινή που δέχθηκε μέσα στη σειρά απέναντι στη Βαλένθια είχε ως στόχο να αλλάξει τη ροή του παιχνιδιού και να δώσει ενέργεια στην ομάδα του.

