Ο Παναθηναϊκός νίκησε την Παρτίζαν, στην πρεμιέρα του τουρνουά “Παύλος Γιαννακόπουλος”, στην “John Cain Arena” της Μελβούρνης, με 91-82. Ο Παναθηναϊκός, παρουσιάστηκε με 11 δικούς του παίκτες (Σορτς, Σλούκας, Όσμαν, Γκριγόνις, Λεσόρ και Χολμς οι απώντες), ενώ τη δωδεκάδα συμπλήρωσε ο 23χρονος Νεοζηλανδός Μοχάβι Κινγκ, αλλά δεν πήρε χρόνο συμμετοχής. Η Παρτίζαν, παρατάχθηκε χωρίς τους Ταϊρίκ Τζόουνς, Ντιλικινά, Μπόνγκα και Ποκουσέφσκι.
Στο παιχνίδι, είδαμε για αρκετή ώρα, τους “καινούργιους” Τολιόπουλο (7 π.) και Ρογκαβόπουλο (10 π.) ενώ, οι Γκραντ ( 9π. 6 ασ.), Ναν (21 π. 8 ασ.) και Γιούρτσεβεν (20 π. 13 ρ.) ήταν οι πρωταγωνιστές και αυτοί που, έδωσαν τη νίκη, στην ομάδα του Έργκιν Άταμαν. Από την Παρτίζαν, εντυπωσίασαν οι Ουάσινγκτον (19 π.), Οσετκόφσκι (16 π. 5 ρ.), Μπράουν (13 π. 6 ρ. 5 ασ.) και Πάρκερ (18 π. 8 ρ.).
Ήταν ένα ματς – γιορτή, για το μπάσκετ καθώς, οι δύο ομάδες ταξίδεψαν στην άλλη άκρη της Γης ώστε, να προσφέρουν στους Έλληνες και Σέρβους της Αυστραλίας, τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις ομάδες τους από κοντά. Το παιχνίδι, δεν είχε να επιδείξει κάτι σημαντικό από άποψη τακτικής. Είναι ακόμα πολύ νωρίς και αυτό που είδαμε σήμερα, απέχει πολύ από την εικόνα των δύο ομάδων στη συνέχεια. Επόμενο ματς για τον Παναθηναϊκό, την Κυριακή, στις 12 το μεσημέρι, ώρα Ελλάδος, με τους Adelaide 36ers, στην “Qudos Bank Arena” του Σίδνεϊ.

