Η Εθνική Νέων Γυναικών κοντράρεται με την Ουγγαρία (19:00) με μοναδικό στόχο τη νίκη για το βήμα πρόκρισης στα play-offs του Eurobasket Β’ κατηγορίας.
Η Εθνική Νέων Γυναικών μετά την πρόκριση της στην επόμενη φάση της διοργάνωσης, κοντράρεται με την Ουγγαρία στο νέο διαμορφωμένο όμιλο, με το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα να έχει μοναδικό στόχο τη νίκη για το βήμα πρόκρισης στα Play-off του Eurobasket Β’ κατηγορίας.
Η Ελλάδα θα αγωνιστεί σε έναν νέο όμιλο, όπου θα βρεθεί αντιμέτωπη με τη Σλοβακία, την οικοδέσποινα Ουγγαρία και την Κροατία. Οι δύο πρώτες ομάδες της βαθμολογίας θα προκριθούν στα play-offs, διεκδικώντας την άνοδο στην Α’ κατηγορία του Eurobasket. Αντίθετα, εάν η Εθνική μας τερματίσει στην 3η ή την 4η θέση του ομίλου, θα αγωνιστεί για τις θέσεις 5 έως 8 της διοργάνωσης.
Το πρόγραμμα του F’ Ομίλου
Τετάρτη 6 Αυγούστου
19.00 Ουγγαρία – Ελλάδα
21.30 Κροατία – Σλοβακία
Πέμπτη 7 Αυγούστου
16.30 Ελλάδα – Σλοβακία
19.00 Κροατία – Ουγγαρία

