Το απόγευμα της Παρασκευής στη Σουζούκα σημαδεύτηκε από ένταση, ανατροπές και δύο κόκκινες σημαίες, σε μια περίοδο ελεύθερων δοκιμών που περισσότερο μπέρδεψε παρά ξεκαθάρισε τα πράγματα.
🔥 Δύο διακοπές, λίγος χρόνος για προετοιμασία
Η πρώτη κόκκινη σημαία ήρθε νωρίς στο session, όταν σημειώθηκε φωτιά στο γρασίδι στην εξωτερική της στροφής 7 – πιθανότατα από την επαφή ενός μονοθεσίου με το πάτωμα και τη δημιουργία σπινθήρων. Το συμβάν αντιμετωπίστηκε άμεσα, αλλά χάθηκε πολύτιμος χρόνος.
Η δεύτερη και πιο σοβαρή διακοπή ήρθε λίγο αργότερα, όταν ο Jack Doohan έχασε τον έλεγχο του Alpine στην προσέγγιση της στροφής 1 με υψηλή ταχύτητα και συνετρίβη με δύναμη στις μπαριέρες. Το ατύχημα διέλυσε το αριστερό μέρος του μονοθεσίου, αλλά ευτυχώς ο νεαρός Αυστραλός βγήκε από το αυτοκίνητο και επιβεβαίωσε στο team radio: «Είμαι εντάξει». Η FIA τον μετέφερε προληπτικά στο ιατρικό κέντρο.
⏱ Τελική Κατάταξη – FP2
1️⃣ Oscar Piastri (McLaren) – 1:28.114
2️⃣ Lando Norris (McLaren) – +0.165
3️⃣ Isack Hadjar (Racing Bulls) – +0.327
4️⃣ Max Verstappen (Red Bull Racing) – +0.358
5️⃣ Charles Leclerc (Ferrari) – +0.433
6️⃣ Yuki Tsunoda (Red Bull Racing) – +0.513
7️⃣ Lewis Hamilton (Ferrari) – +0.620
8️⃣ George Russell (Mercedes) – +0.663
9️⃣ Kimi Antonelli (Mercedes) – +0.708
🔟 Carlos Sainz (Williams) – +0.815
1️⃣1️⃣ Pierre Gasly (Alpine) – +0.842
1️⃣2️⃣ Alexander Albon (Williams) – +0.909
1️⃣3️⃣ Lance Stroll (Aston Martin) – +0.954
1️⃣4️⃣ Fernando Alonso (Aston Martin) – +0.986
1️⃣5️⃣ Ryo Hirakawa (Alpine) – +1.132
1️⃣6️⃣ Liam Lawson (Racing Bulls) – +1.265
1️⃣7️⃣ Esteban Ocon (Haas) – +1.481
1️⃣8️⃣ Oliver Bearman (Haas) – +1.495
1️⃣9️⃣ Gabriel Bortoleto (Kick Sauber) – +1.574
2️⃣0️⃣ Jack Doohan (Alpine) – Χωρίς χρόνο (Ατύχημα)
🧠 Τι μάθαμε από το FP2:
- Η McLaren συνεχίζει την κυριαρχία της, με τους Piastri και Norris στην κορυφή.
- Η Red Bull δείχνει ανταγωνιστική αλλά όχι άτρωτη, ενώ η Ferrari με Leclerc και Hamilton δείχνει σημάδια βελτίωσης μετά τα προβλήματα στην Κίνα.
- Πολύ δυνατή εμφάνιση για τον rookie Isack Hadjar, που εντυπωσίασε με την 3η θέση.
- Ο καιρός παρέμεινε καθαρός, όμως ο ισχυρός οπίσθιος άνεμος στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού επηρέασε την αεροδυναμική σταθερότητα, παίζοντας ρόλο και στο ατύχημα του Doohan.