Ο Κίμι Αντονέλι έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τη ζημιά που υπέστη το πάτωμα της Mercedes του κατά τη διάρκεια του Grand Prix της Κίνας.
Καθώς προσπαθούσε να θυμηθεί πώς προκλήθηκε, ανέφερε ότι πιθανότατα χτύπησε τα συντρίμμια της Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ, κάτι που θεωρεί ως την πιθανή αιτία.
Ζημιά στο πάτωμα της Mercedes του Αντονέλι: Καθοριστικός παράγοντας στον αγώνα;
Ο Αντονέλι κατάφερε να τερματίσει στην όγδοη θέση στο μόλις δεύτερο Grand Prix του με τη Mercedes στη Σαγκάη, θέση που μετατράπηκε σε έκτη μετά την ακύρωση των Σαρλ Λεκλέρ και Λούις Χάμιλτον, λόγω χαμηλότερου βάρους και υπερβολικής φθοράς του plank αντίστοιχα.
Ο Τζορτζ Ράσελ, από την άλλη, εξασφάλισε δεύτερο συνεχόμενο βάθρο για τη Mercedes, τερματίζοντας τρίτος.
Ωστόσο, ο Αντονέλι δεν γνώριζε ότι έτρεξε ολόκληρο τον αγώνα με μια «πληγωμένη» Mercedes W16, καθώς χτύπησε το αποκομμένο endplate της εμπρός πτέρυγας του Λεκλέρ, το οποίο αποκολλήθηκε μετά τη σύγκρουση του Μονεγάσκου με τον Χάμιλτον στη στροφή 2/3 στον πρώτο γύρο.
«Ένιωσα κάτι περίεργο, και στη συνέχεια η ομάδα μού είπε ότι είχα ζημιά στο πάτωμα από τον πρώτο γύρο», δήλωσε ο Αντονέλι.
«Σκέφτομαι τώρα πώς μπορεί να συνέβη, και θυμάμαι ότι όταν ο Λεκλέρ έχασε το φτερό του, το χτύπησα με το πάτωμα. Θυμάμαι ότι πέρασα από πάνω του.
Αλλά εκείνη τη στιγμή δεν σκέφτηκα ότι υπήρχε κάποια σοβαρή ζημιά. Παρόλα αυτά, δυσκολεύτηκα πολύ.
Είχα μεγάλο πρόβλημα με την πρόσφυση, ειδικά στην επιταχυνόμενη έξοδο από τις στροφές. Δεν μπορούσα να πατήσω γκάζι νωρίς, έπρεπε να περιμένω μέχρι μια συγκεκριμένη στιγμή, αλλιώς το μονοθέσιο γλιστρούσε απότομα.
Αυτό θα μπορούσε να εξηγεί τη ζημιά.
Πιστεύω ότι χωρίς αυτήν, ο αγώνας θα ήταν πολύ διαφορετικός.
Αλλά θέλω να δω και τα δεδομένα, για να καταλάβω πού θα μπορούσα να είμαι καλύτερος. Γιατί η ταχύτητα του μονοθεσίου υπάρχει, και εγώ πρέπει να βελτιωθώ και να συνδυάσω όλα τα στοιχεία, ώστε να πετύχω ένα καλύτερο αποτέλεσμα.»
Βόλφ: «Εκτεταμένη η ζημιά στο πάτωμα του Αντονέλι» – Αντίδραση για το βραβείο «Οδηγός της Ημέρας»
Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βόλφ, αποκάλυψε το μέγεθος της ζημιάς που υπέστη το πάτωμα της W16 του Κίμι Αντονέλι, ενώ σχολίασε και τη νίκη του Ιταλού στο βραβείο «Οδηγός της Ημέρας», που εξέπληξε πολλούς.
«Υπέστη εκτεταμένη ζημιά στο πάτωμα», επιβεβαίωσε ο Βόλφ. «Δεν γνωρίζουμε ακριβώς πώς έγινε, αν πέρασε πάνω από το endplate του Σαρλ, αλλά το πάτωμα είχε τεράστιες τρύπες, ενώ έλειπαν και τμήματα τιτανίου.»
Παρά την έντονη φθορά, ο Αντονέλι τερμάτισε όγδοος, κρατήθηκε στη μάχη, δεν διαμαρτυρήθηκε και απλώς έκανε τη δουλειά του, δείχνοντας τόσο το ταλέντο όσο και την ωριμότητα που έχει, τόνισε ο Βόλφ.
«Και φυσικά, βγήκε Οδηγός της Ημέρας. Βλέπετε και από το δημογραφικό των οπαδών πόσο σημαντικό είναι να θυμόμαστε τι κάνει ξεχωριστή τη Formula 1.»
Η Mercedes βρίσκεται στη δεύτερη θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών για το 2025, 21 βαθμούς πίσω από τη McLaren.
Πηγή: https://www.planetf1.com/news/kimi-antonelli-charles-leclerc-debris-cause-mercedes-floor-damage-chinese-gp